czwartek, 21 listopada 2019, imieniny: Janusza, Marii, Reginy
 
 
 
KONTAKT
tel./fax 33 8181506

Grupa medialna Film Factor
 
KALENDARIUM
 
 
R     E     K     L     A     M     A
 
VIDEO KATEGORIE
 
VIDEO PROGRAMY
 
VIDEO ARCHIWUM
 
R     E     K     L     A     M     A
SZKOLENIA
 

Szkolenie medialne dla przedsiebiorców , biznesmenów, prezesów firm.

|2014-01-19 11:11:24 |
~Zdzisław Łanik |
9025
powrót
 
 

Dom Mediowy Film Factor, wieloletni producent telewizyjny zaprasza chętnych na szkolenie medialne przeznaczone dla biznesmenów, właścicieli firm, prezesów firm mających częsty kontakt z dziennikarzami.

foto. | Szkolenie medialne dla przedsiebiorców , biznesmenów, prezesów firm.
 
 

Szkolenia obejmują część teoretyczną i praktyczną na  wysokiej klasy sprzęcie dp produkcji telewizyjnej. Organizujemy warsztaty pracy z mikrofonem i kamerą. Pomagamy profesjonalnie przygotować się do wywiadu radiowego, prasowego i konferencji prasowej. Wskazujemy, w jaki sposób formułować wypowiedzi, by reporterzy reprezentujący różne media właściwie zrozumieli przekaz.

Dodatkowo prowadzimy szkolenie jak zabezpieczyć się przed niekontrolowanym nagrywaniem dźwięku i obrazu na przykładzie pracy dziennikarzy śledczych.

  Podczas szkoleń swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się dziennikarze, operatorzy, realizatorzy ogólnopolskich mediów, którzy obecnie współpracują z
Domem Mediowym Filmfactor i redakcją portalu biznesowego biznesregion.pl 

Warsztaty praktyczne obejmują:

I. PROGRAM SZKOLENIA PR DLA MENEDŻERÓW i BIUR PRASOWYCH
Przeznaczone dla tych, którzy chcą tworzyć i reprezentować wizerunek firmy w mediach. To program przeznaczony dla szefów i przedstawicieli małych i średnich firm.

Zakres zajęć każdorazowo omawiany jest indywidualnie i dopasowywany do ramowych założeń.

Zagadnienia :

1. Zasady działania rynku mediów elektronicznych w Polsce

- Wykład o specyfice konkretnych stacji telewizyjnych i radiowych. Jak odróżnić rzetelne dziennikarstwo od tabloidalnego.
- Specyfika dziennikarstwa informacyjnego czyli jak przygotować informacje „ na już”
- NEWS a reportaż – czego spodziewać się po kontakcie z redakcjami

2. Podstawy kreowania wizerunku Firmy w mediach

- Organizacja biura prasowego ( wykłady )
- Współpraca z redakcjami branżowymi.
- Redagowanie newsletterów
- Redagowanie informacji prasowych

3. Podstawy Prawa Prasowego

- Co wolno a czego nie należy mówić przed kamerą czy mikrofonem
- AUTORYZACJA – co to takiego?
- Obowiązki dziennikarzy wobec rozmówców.
- Sprawy sądowe – kiedy nie warto a kiedy należy

4. Zajęcia praktyczne

- Autoprezentacja i wizerunek : w tym podstawy stylizacji czyli kiedy garnitur może zaszkodzić wizerunkowi firmy. – ok. 2 godzin
- Dykcja i artykulacja – czyli jak mówić jasno, płynnie i wyraźnie ( w razie konieczności zestawy ćwiczeń logopedycznych) – ok. 2 godzin
- Zachowanie przed kamerą : jak prezentować firmę i o czym rozmawiać z dziennikarzami oraz jak pokonać tremę i opanować „ mowę ciała”– ćwiczenia obejmują rejestracje i analizę materiału video. 4-6 godzin
- Zasady wystąpień publicznych : czyli jak mówić by porwać tłum.4-6 godzin

5. Sytuacja kryzysowe

  Na specjalne życzenie zajęcia o tym jak przygotowywać przekazywać informacje nadzwyczajne : katastrofy, wypadki, problemy ekonomiczne, strajki, konflikty pracownicze. Czyli czego oczekują media i jak uniknąć zniekształcenia obrazu firmy przez dziennikarzy.

Szkolenie przeprowadzane jest w cyklu podstawowym ( dwa dni po 8 godzin ) i zaawansowanym (4 dni po 8 godzin ).

R   E   K   L   A   M   A




Kursy prowadzone są raz w miesiącu w grupach 3-4 osobowych, lub  indywidualnie z zachowaniem wszelkich  zasad poufności. Zpisy z droga meilową: poczta@filmfactor.pl , kontakt tel.: redakcja biznesregion tel. 601 501290

Uwaga : Obecnie przyjmowane są zgłoszenia na miesiące od  kwiecień 2013rok. 

 

 
STRONY : 1 |
MOD5
3065Bląd zapytania sql.
 
 
MOD6
3065Bląd zapytania sql.
 
 
 
DESIGNED BY SYLAR ©